28.9.2013

Täälä taas.

Moikka! Tuntuupas oudolta kirjotella tänne näin pitkän ajan jälkeen.. jos joku miettii minkä takia sillon noin puolivuotta sitten lopetin tän blogi homman niin syynä oli se että olin silloin henkisesi niin hajalla ettei voimat riittänyt mihinkään ylinmääräseen. Nyt kuitenkin oon taas ollut jo hetken aikaa tolkuillani eikä mulla oo niitä huolia enään kannettavana, joten päätin koittaa jos musta olis vielä tähän touhuun.(:
En tiiä yhtään miten mun pitäis tästä nyt jatkaa tai mistä mun pitäis postauksia tehdä niin siksi pyydänkin teiltä apua:) Elikkä kommentoikaas tähän minkälaisista aiheista haluaisitte jatkossa postauksia ja mitä mieltä olette edes tästä että jatkasin tän blogin pystyssä pitämistä? Voin heti sanoo, että toi mun nykynen banneri on kyllä ihan kauhee... :D eli ulkoasu mun pitäis ainakin päivittää lähiaikoina:)! Mutta joo apua kaipaillaan! En nykyään ota melki ollenkaan kuvia järkkärillä, joten varautukaa tosi iphone painotteisiin postauksiin haha. Mutta nyt näin aluksi kyselkää multa kysymyksiä vaikka tuolla mun askissa niin vastailen siellä kaikkeen mitä haluuttekaan tietää musta!:) 

4 kommenttia:

  1. Anonyymi28.9.13

    IHANAAA KU ALOTIT TAAS!! kaveripostaus, huonepostaus, päivä kuvina postaus, lempiasiat postaus, harrastuspostaus, meikkipostaus, videopostaus :)!!! kyllä niitä löytyyy

    VastaaPoista
  2. Anonyymi29.9.13

    Jeejje <3 postaat taas ! Tätä on odotettu ;) tee sellasii mitä teit ennenki eli kuvii paljo ja tekstii sit joitaki videopostauksia, my day kuvina, huonepostaus... jjejee oon niin onnellinen<3333

    VastaaPoista
  3. Anonyymi29.9.13

    TODELLAKI JATKAT POSYAUKSIEN TEKOO !!!!!! <3 ja ite tykkäisin kans tosta huonepostauksesta mitä noi muutkin anot on sanonu :) ja toi kaveri- ja videopostauskin ois huippuu ;)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi4.10.13

    tee kaveri postaus :)

    VastaaPoista